Eerste dag (06-07-2011) - Reisverslag uit Ichikawa, Japan van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu Eerste dag (06-07-2011) - Reisverslag uit Ichikawa, Japan van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu

Eerste dag (06-07-2011)

Door: Otto en Martje

Blijf op de hoogte en volg Otto en Martje

08 Juli 2011 | Japan, Ichikawa

Wat een reis! Eerst zijn we vanaf Schiphol naar Londen Heathrow gevlogen. Eigenlijk kan je het niet echt vliegen noemen.. Het is meer eventjes in de lucht springen en weer landen. We kregen wat te drinken aan boord, met een zakje zoutjes.

Daarna de vlucht naar Tokio Narita. Nou ja.. Toen we eenmaal weg mochten dan. Er lag iets op de landingsbaan (een band dachten we eruit op te maken, maar het had net zo goed een Duitser kunnen zijn) en dat moest eerst worden opgeruimd. Daarna konden we in de rij aansluiten om te vertrekken. (we hoorden de piloot nog net niet vragen 'Is this the queue?') Het blijven echt engelsen hè ;)

In het vliegtuig zelf was het echt geweldig. Elke passagier had een eigen televisie met een On Demand programma om te gebruiken. Ook konden we verschillende spelletjes doen, gewoon tv programma's kijken en radio luisteren. Verder kregen we heerlijk te eten. We konden zelfs kiezen uit een echt Engels ontbijt met worst ;)

Een uurtje later dan gepland waren we dan eindelijk in Narita en kon de vakantie echt gaan beginnen. Na een heerlijke lunch met koude soep van de huisbaas zijn we onze kamer gaan inrichten. Naast ons verblijven twee jongens; een Japanner die Engels probeert te leren en een Canadees die leraar is op een school hier in de buurt. 's Avonds kregen we ook weer heerlijk eten, een soort van pannekoek met kool, spek en speciale saus.

Aangezien we natuurlijk een nacht over hadden geslagen (het werd ook echt niet donker buiten tijdens de vlucht) gingen we vrij op tijd al slapen.

• 08 Juli 2011 - 13:39

Mary Jane :

Helemaal top ! Leuk dit zo te lezen. Geniet er maar lekker van en doe de groeten aan de huisspin :) (van een cm of 15) Deze keer wel raak slaan :) voordat hij op je afrent. yeh.. lief spinnetje.

x Moeder