Roosendaal (11-08-2011) - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu Roosendaal (11-08-2011) - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu

Roosendaal (11-08-2011)

Door: Otto en Martje

Blijf op de hoogte en volg Otto en Martje

11 Augustus 2011 | Nederland, Roosendaal

Tja… en dan ben je ineens weer terug in je eigen omgeving, weg uit de Japanse gezelligheid die we zo gewend waren geraakt. Na een reis van eerst 11 uur naar Londen (een uur vertraagd en wel) en daarna een reis van 45 minuten vanaf Londen naar Amsterdam waren we dan weer terug in Nederland.

Met alle foto’s en de vriendschappen via Facebook als herinnering kijken we met veel plezier terug op een mooie maand. We hopen natuurlijk dat jullie genoten hebben van onze verslagen en foto’s. Vooral van de foto’s hebben we nog veel meer, dus voor wie wilt is er no veel te bekijken! Voor nu gaat eerst het oude leventje weer van start.

Japan heeft veel mooie momenten voor ons meegebracht en heeft laten zien dat we alles samen aankunnen. Het zal voor de meesten dus ook niet als verrassing komen dat er over een tijd een feest te vieren valt.. Sinds het bereiken van de top van Fuji zijn we namelijk verloofd.

• 12 Augustus 2011 - 06:49

Mary Jane:

Ja wat een prachtig hoogtepunt. Bovenop de Fuji elkaar beloven voor altijd bij elkaar te blijven.
    Moeder pinkt een traantje weg.

Fijn is het dat jullie weer veilig en wel terug zijn in Nederland, maar ik begrijp als geen ander dat het vaag voelt en dat je Japan mist en blijft missen.

Japan we love you.

x van Moes