Ichikawa (26-07-2011) - Reisverslag uit Ichikawa, Japan van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu Ichikawa (26-07-2011) - Reisverslag uit Ichikawa, Japan van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu

Ichikawa (26-07-2011)

Door: Otto en Martje

Blijf op de hoogte en volg Otto en Martje

27 Juli 2011 | Japan, Ichikawa

En zo verstreek er weer een rustdag, getypeerd door het rammelende kontengeluid van de cicaden, het gepreek van onze buurman op kruistocht, het gesnurk van onze huisbaas en het nieuwe geluid van de muggenverjager.

Maar deze dag is zeker goed besteed. We zijn wederom naar Moto Yawata gereisd, om daar onze koopjesslag te slaan. In een winkel genaamd OK discount hebben we alle benodigdheden voor onze bergexpeditie aangeschaft. Gewapend met een Duits formaat fles Cola van 2 liter, suikerspin met schattige konijntjes erop en natuurlijk heel veel CHOCOLA.. gaan we onze tassen inpakken.

Wat we ook nog gedaan hebben, is het bewerken van de foto's van Ueno. Aangezien we maar 150 foto's kunnen plaatsen, maken we steeds collage's. Hierdoor genieten we zelf ook weer van onze eigen gemaakte foto's. Alleen hebben we inmiddels wel weer een nieuw geheugenkaartje nodig, want de kaarten van 2GB en 4GB zijn inmiddels allebei vol. Doen we goed he ;) Dus mocht er bij een verslag geen foto staan, dan volgt dat de dag erna. Morgen zullen we geen verslag plaatsen, maar vrijdag vertellen we jullie alles over Fuji! of zaterdag...

• 27 Juli 2011 - 16:29

Zoon:

Martje en Otto,
    Leuk verslag. Veel plezier met het beklimmen van de berg en zorg ervoor dat die chocola niet gaat smelten he?! Jullie maken leuke verslagen en geniet nog lekker wat dagen van Japan, want voor je het weet zit je hier in Nederland aan de stampot;)
    dikkekus

• 28 Juli 2011 - 13:28

Mary Jane:

Op het moment dat ik dit schrijf, zijn jullie aan het klimmen.
    Ik hoop jullie wat energie te kunnen sturen.
    Go go go !!! Ben super trots op jullie.
    x Moes

• 28 Juli 2011 - 17:10

Jacqueline:

Hi Otto & Martje,
    Wat een prachtige foto's!!! Elke foto is een ansichtkaart op zich! Ben benieuwd hoe Mount Fuji was (zwaar natuurlijk dat klimmen met liters cola en kilo's chocola....) dus ik kijk uit naar jullie verslag! Geniet, wij redden ons hier wel (hard werken, regen, saai) dusse veel plezier daar!!
    Groetjes, Jacq