Ichikawa (01-08-2011) - Reisverslag uit Ichikawa, Japan van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu Ichikawa (01-08-2011) - Reisverslag uit Ichikawa, Japan van Otto en Martje Koedooder - WaarBenJij.nu

Ichikawa (01-08-2011)

Door: Otto en Martje

Blijf op de hoogte en volg Otto en Martje

02 Augustus 2011 | Japan, Ichikawa

Wat hebben we het vandaag druk gehad! Maar niet heus... Het is best rustig in onze huiskamer. De reden daarvoor is wat minder vet. De huisbaas is namelijk flink ziek. De arme man werkt veel te hard en rust te weinig. Maar ondertussen gaat alles in het Cozy House gewoon door.

We hebben vandaag nog wel wat actiefs gedaan; we zijn gaan fietsen! Op twee tamelijk Duitse fietsen zijn we op weg gegaan naar Moto Yawata, om weer wat boodschappen te kunnen halen. De winkel waar we naartoe gingen heet de OK Discount. De naam zegt al genoeg ;)

Gepakt en gezakt kwamen we terug aan bij onze fietsen, waar we verbaasd er achter kwamen dat een willekeurige bejaarde onze fietsenstandaard op slot had gezet. Na veel gepruts lukte het ons eindelijk deze weer los te krijgen waardoor we weer terug konden rijden naar ons stekje. Wat hebben we het toch slecht ;)

's Avonds kwam er een nieuwe (al eerder hier gevestigde) bewoner even gedag zeggen. Uit zijn verhalen blijkt dat er heel wat spullen (met name kleding en voedsel) nog ligt van vorige bewoners. Of die nou hoopten dat de spullen uit zichzelf terug zouden komen lopen... Sommige dingen waren daar namelijk al wel mee bezig..

Nadat iedereen weer wat bijgepraat was, was het tijd om weer lekker te gaan pitten. Morgen gaan we een dagje shoppen namelijk! Daar moeten we wel goed voor uitgerust zijn.

• 02 Augustus 2011 - 06:43

Mary Jane:

Wat leuk dat jullie zijn gaan fietsen, dan zie je toch ook weer meer van Ichikawa. Tof hoor.

Wat waardeloos dat Chichi ziek is. Mocht je hem zien wens hem dan beterschap, zal hem ook even beterschap wensen bij zijn facebook.

Veel plezier bij he shopppen.
    x Moes